lørdag den 27. december 2008

Nu julen overstået :-)

Ja dejlig er jo julen, men man føler sig 20 kg tungere, og man kan mærke at nu skal man slappe lidt af med noget scrap... Men ups. så kommer nytåret jo og vi skal have gæster, hvad jeg glæder mig meget til.. men det ville jo være dejligt at have en hel dag uden noget andet på programmet ind scrap og finde ud af min blog. det altså ikke helt nemt syntes jeg... men man lærer det vel hen af vejen.. Følger meget med i alle de kreative blogs som er om scrapbooking, og kan godt se der er lang vej endnu. Men kigger og lærer..
Nu vil jeg kører i Panduro og købe scrap for mit gavekort . jubiii og når dreampapers åbner igen, så har jeg også gavekort dertil.. ER MAN IKKE HELDIG....

Dejlig weekend til alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.