lørdag den 3. januar 2009

Dreampapers

Så har jeg 2 dage i træk været forbi dreampapers.. pu ha det en dyr hobby.. Men det jo lækkert med noget nyt. så der er da også blevet scrappet lidt. skal nok sætte det ind. Så dagen har været ren hygge.  Imorgen skal vi til kaffe hos mor og far. så der kan jeg ikke få scrappet.  øv. men har nu heller ikke set dem siden juleaften. så de da også savnet.
Kune en dag mere til at sove længe i, så skal man tideligt op igen, det blir nok hårdt de første par dage. Niclas skal starte på teknisk skole som brolægger og struktør på mandag... han har ikke lavet noget i nogle måneder. Så det blir godt for ham at have noget at stå op til. Det blir mere udtalt med den ungdomssløvhed når de ikke har noget at lave. 
Nå men nu har jeg ikke mere at skrive om idag.
Sov godt alle ;-)

2 kommentarer:

  1. Ja jeg har også været en, nej to gange forbi Dreampapers i denne ferie ; ) Skøøønt ; ), Men dyrt.
    Flotte layouts du laver. Jeg kan især godt lide det fra Legoland.

    SvarSlet
  2. jeps, det er dyrt!! men sikke mange skønne timer man får for alle ens sparepenge hihi

    Sikke flotte LO's. Du er godt i gang!!!

    SvarSlet

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.