søndag den 11. januar 2009

Håber alle har haft en go weekend, vi har haft besøg af en hanhund, som skulle parres med vores hunhund Molly, det ikke gået så godt, de begge meget på, men han kan ikke finde ud af det, heller ikke selv om vi har prøvet at hjælpe, men vi jo heller ikke proff. Det har været en skøn søndag, hvor vi bare har slappet af, og været ude og gå en tur, ned forbi vores dejlige have, glæder mig til april når vi flytter derned igen. Tobias er klar igen efter en uge.s influenza, nu mangler vi bare john der skal blive frisk. Heldigvis har jeg gået udenom denne gang. det plejer jeg ellers aldrig. Men brokker mig ikke. Igår var jeg ude og servere med en veninde til et Guldbryllup. skønt at se at folk stadig er forelsket efter 50 år.
nu skal jeg have ordnet hår og lagt en lille maske. så får man det så dejligt med sig selv. også mon ikke jeg skulle scrappe lidt. har slet ikke fået lavet noget i weekenden.
'fortsat go aften til alle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.