torsdag den 29. januar 2009

min nye scrap reol

Glemte lige at fortælle en vigtig detalje, da jeg kom hjem, havde john været til kaffe hos min mor og far. Så han ville slappe af. Men det ville fruen i huset ikke. For igår forslog john og vi ikke skulle købe en reol til mine scrap ting. så der kunne komme lidt styr på altsammen. Og i kender mig. Der var jo lukket igår i IKEA da han forslog det. så afsted idag. Og jeg fik ham da også overtalt. eneste minus Dreampapers var lukket. Havde ellers en varmepistol som jeg skulle hente. Nå må se om jeg kan nå det imorgen .. Skal lave ymer sild og karry sild til julefrokosten på lørdag. JA JA ved godt det er Januar, men når familien ikke kan samles allesammen i december bliver det da bare rykket til januar. så der røg den JOHNNY´S tur. hi hi nogen ved hvad jeg mener.

Nå men dejlig aften. nu vil jeg sætte flere ting på plads i min nye reol.... SKØN mand jeg har....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.