torsdag den 5. februar 2009

Udfordring


Jeg har fået denne udfordring er Mona fra http://tounknownfrontiers.blogspot.com/
og den skal jeg sende videre. Men jeg kender jo ingen og alle de blog`s jeg følger har fået denne. så de vil nok blive lidt træt af mig hvis jeg sender den til dem også, Men jeg er super glad for at have modtaget den.
Det billede som var nr. 6 er et billede af mine drenge på elefant ryg i thailand i 2006.
Så tak Mona :-)



¤ I dine fotomappe finder du dit 6. album
¤ Her finder du dit 6. foto
¤Det sætter du på bloggen og skriver om det.
¤Derefter invitere du 6 nye bloggere til at gøre det samme og linker til dem på din blog.

God fornøjelse til:

???????
???????
???????
???????
???????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.