tirsdag den 3. februar 2009

Nyt kort.



Ja det jo helt hyggeligt at lave noget andet. Så nu har jeg prøvet at lave en toffiee æske. og endnu et kort. som min veninde jeanett fik igår. Da vi skulle ud og se hendes nye kæreste.. Og det var bare positivt. Han var super nem at snakke med og de var så forelsket. Så det jo dejligt at hun nu har fundet lykken. Hun var vild med æsken og kortet. så det jo dejligt når folk værdsætter de ting man laver. ( det jo altid spændende ) Også har jeg fået en opgave af Mona. Super sjovt. så der skal jeg også have fundet billede nr. 6. så det må jeg kigge på når vi har spist.

1 kommentar:

  1. Ej hvor er det bare flot.
    Jeg syntes den "gammeldags" stil er rigtig fed.
    Pigen ligner næsten en lille engel, tihi (:
    mvh. Amalie

    SvarSlet

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.