onsdag den 12. august 2009

kort



Nu har jeg fået taget billeder af de sidste 2 kort jeg har lavet, også købte Marianne 2 af mine kort... Og lene bestilte 2 kort til sine børnebørn´s 15 år´s fødselsdag.. wauu jeg blir helt proff.. hi hi.. nå men der nu lidt vej endnu, men så længe man syntes det sjovt er det jo hovedsagen... Så nu må jeg igang med at finde stempler hvor der er noget tennis og maling/ tegning på, da det deres interresser.. Glæder mig til fredag, så skal den stå på scrap og hygge. INGEN andre aftaler...
Fortsat go aften .... Og til alle tøserne fra idag, tusind tak for en hyggelig dag, ked af jeg ikke var på toppen,,

1 kommentar:

  1. Hej Jayne ! Det var super hyggeligt. Tusen tak for idag.Synd at du ikke havde det så godt, men det mærkede vi ikke. Husk at sende mig dit kontonr. samt pris på kortene. De er bare skønne.

    Knus og kram

    Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.