fredag den 16. januar 2009

Så det endelig weekend. Glæder mig til en dejlig weekend med familien, efter en travl uge. Jeg havde pigeaften igår, for nogle af mine fantastiske veninder, som gerne ville lærer 
at hækle, strikke og være lidt kreative. så nu bliver scrapbooking nok sat ind på kalenderen, men det var vildt hyggeligt. Så det hermed blevet en månedelig tradition. Det så dejligt når ens veninder falder i godt hak med hinanden.  Tirsdag var også pigeaften, det ramler altid sammen, for tirsdag er der igen, pigeaften, lidt ærgeligt for med alt andet man skal passe og gerne vil pleje, kan det nogle gange godt blive stresset. Var ude og drikke kaffe med nicki`s " svigermor " skægt at man nu er blevet så gammel at man selv bliver kaldt " svigermor " men hun var meget nem og vi gik fint i hak. det altid rart at man kan snakke uden problemer. sidder lige og ser X Faktor, det er altså morsomt. man kan da ikke andet en komme til at grine engang imellem. Nå men der er ikke meget nyt scrap og skrive om, andet en at jeg venter på pakke fra Norge og Dreampapers. Men det jo også stort. Glæder mig ti hvert fald.. hi hi..  håber i alle får en super weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.