mandag den 12. januar 2009

Så mandagen gået, hader mandag morgen når vækkeuret ringer. Jeg er altid træt. 
Her er ikke sket sså meget idag, har haft hovedpine, så kreativiteten er lagt i seng. surt, håber ikke jeg er blevet smittet af resten af familien, for jeg troede lige jeg gik udenom. De har alle ligget med influenza. og pu ha de har været syge. nu skal det også siges at det 3 mænd vi snakker om :-)
Imorgen skal jeg til pigeaften. så der bliver nok ikke skrevet på bloggen imorgen.  Har vundet billetter til MOR MUH & KRAGEN. så har lige ringet til min lille nevø på 6 år og spurgt om han vil med faster på Lørdag. så det blir super hyggeligt.
Plejer ellers aldrig at vinde, så det jo dejligt når det sker. man blir bare super glad.
Sov godt alle og når vi vågner imorgen skinner solen og der er en dag mindre til foråret kommer.

1 kommentar:

  1. Hej..
    Tak for kommentaren..
    Fedt du gider læse min blog fast..
    m.v.h
    Amalie

    SvarSlet

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.