torsdag den 19. februar 2009

Valentine



Så fik jeg mine smukke roser af John igen.. Problemet med de roser man køber til valentine er at de er masse produceret til denne dag også er de dobbelt så dyre. sidste år gav han 750 kr for 10 røde roser. de holdt 2 dage. I år havde han givet 450 kr så det syntes han jo var mere rimligt, men tog et billede af dem 12 timer senere. og der var de ved at visne. så vi drog ned i blomster butikken og fik en snak. og der var ingen problemer. de vidste godt at det ikke var den bedste kvalitet. så jeg kunne få 10 nye. men jeg valgte istedet en masse brugskunst og smukke forårs blomster... super jeg bar 2 store poser ud + en lanterne og en stor krukke til haven, utroligt for 10 roser

1 kommentar:

  1. hold da op - ja de skulle da gerne holde noget længere men da lækkert du fik byttet ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.