lørdag den 25. juli 2009

silhouette

Ja så det jo min føs´dag imorgen og jeg har siddet hele fredagen for at finde ud af om det en silhouette eller hvilken maskine ellers jeg skal ønske mig... men tror det blir silhouetten,,, Det altså svært når der findes så mange maskiner, og jeg kender ikke nogen der har det. så kan ikke spørge nogen om for og imod.. ;-)
Nu har vi lavet hovedregning omkring borde og stole,, altså 35 mennesker til en alm. føs´dag også i sommerferien , det altså heller ikke normalt ;-) men det jo dejligt at så mange vil komme og fejre mig :-) Også skal mandagen bruges til at scrappe, har kun ønsket mig penge og scrap, og pengene skal bruges til scrap. HiHi Nå men må heller hjælpe familien med at gøre klar til imorgen... Dejlig Lørdag til alle

knus jayne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.