torsdag den 23. juli 2009

tilbage

Hej alle..

Så har jeg fået min nye computer, efter en masse bøvl. men nu kan jeg komme på nettet igen... Jeg har fået lavet bogen til min far`s 70 år`s fødselsdag færdig Juhu... og nu kan jeg gå igang med alle de andre billeder som jeg har taget de sidste måneder, men skal også være ærlig og tilstå at efter vi er flyttet i haven, har der været stilstand med at scrappe, men nu er der slået hul på bylden og tingene har fået deres plads hernede også. Håber alle har/haft en dejlig sommer.. jeg sætter billdederne ind senere så i alle kan se det færdige resultat, men nu skal jeg til at gøre mig klar til at møde på arbejde.

Dejlig sommer

knus jayne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gider lægge en kommentar...
De gør en bare så super glad.

oversætter

Blog`s jeg følger.